private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2004/11/23

tegyük má' helyére a dolgokat, mert a megáll az időre háklis vagyok. nem pierre-nek mondta az őze által játszott bodorúr, hogy "ezt még nem rontották el", hanem a kiskövesnek (dininek), akit viszont znamenák istván játszott és nem pauer henrik, aki a bátyó, gábor volt.



vasárnap este a dunaparton szállingózó hóesés. én. biciklin. annyira giccses volt. ma éjszaka v.-nél voltunk, ő (inkluzív egy macska) meg én és g. és k. (aki nemrég tért haza pár év és egy nagy szerelem elmúlta után olaszországból) és majdnem olyan volt, mint régen az egyetemen. borozgatós, beszélgetős, fölnőtt-játszós, elengedős. és k. szerint: "minden nőt un valaki valahol". és mennyire igaza van. [lehet]

(hazafelé átléptem az 1000 km-t. klassz.)

°(_)°

[hehe]

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal