private.blink

"az erdőben egy útelágazáshoz értem, s én a kevésbé jártat választottam, s ez volt minden különbség." (robert frost)

2003/08/19

egyik feled tudatos

úgy tűnik, kezd bedögleni az itthoni gépem (szép kilátások mondhatom), egyes belső linkekre hiába kattintok, meg se rezdül a varázsszem, s csak monoton zúg tovább a gépszív. tulajdonképpen ez is csak egy a sorban, tépjen sorszámot, majd foglalkozunk vele, ha lesz idő. (ergo: a közeljövőben kizárt, de higyjen, amit akar) a csomópont egyik vége megvan (nem igazán nyerő az ajánlat), de holnap (ma, de mindegy) még át kell nyálazni alaposan, végigszámolni, aztán bukhat a realitáspróbán, a másik kezdő szál csütörtökön várható (én, a nagy szkeptikus - ám nyitott minden szóra - horoszkópot készíttetek...), minden további döntés e(zek) fényében várható. (várható?)

eltekertem csak úgy (amíg bírja a ketyegő, élek a lehetőséggel (akár vissza is)) a srácig majd ki a szigetre. szokásos agymosogatás, csak a betűkkel nem bírok. az ágy meg taszít. alvásproblémáim még úgyse voltak soha. belekóstolunk ebbe is? sebaj, i.-vel ugyan megbeszéltünk egy délutáni kávézást ('helló, de szarul nézel ki, karikásak a szemeid! aha, nem bírtam aludni.'), de minden megvár.
és a baglyok is hallgatnak.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]

<< Főoldal